Inici del Blog. dia 0

A falta de 5 dies per fer 29 anys crec que és moment de publicar part de les meves aficions i compartir-les amb la resta de persones que conec i que, òbviament, no tinc el plaer de conèixer.

No sabria el motiu concret, però m'han entrat ganes de poder expressar no només pensaments i visions de com avança el nostre entorn, sinó compartir molts dels coneixements que gràcies a la meva professió actual, com anterior, com futura, he adquirit.

Així, el que més m'impulsa a tirar endavant el blog és que altres persones amb inquietuds semblants a les meves o amb aficions similars, puguin tenir un espai més d'informació i d'intercanvi de coneixements. 

Considero que el ser "freak" no només ser un fanàtic seguidor de sèries o lector de còmics (que també ho sóc) sinó que hi ha molts àmbits a la nostra vida que ens apassionen i que ens agradaria compartir amb d'altres que també els passi. I si no, com a mínim, que alguna persona amb algun dubte o interès puntual es pugui informar i aprendre.

D'aquesta manera, la meva intenció és poder parlar-vos d'aquelles coses que veig quan em miro baròmetres d'opinió, sondeigos i enquestes vàries, estudis de tot tipus i dades estadístiques de qualsevol àmbit. Principalment i a poder ser, les de casa, les de la meva comarca (Vallès Oriental) i el meu País (Catalunya). Tema municipi és més difícil perquè tinc el cor partit entre Barcelona, Figaró-Montmany i, actualment, Mollet del Vallès.


I mireu, si algun dia em ve de gust parlar del que sigui doncs també poder-ho fer. El més important és que el meu espai sigui meu i que, poc a poc, es vagin visualitzant aquelles coses que vull compartir amb la gent interessada (si és que n'hi ha alguna).

Ens llegim.
@delamoralbert




 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Quina és la situació del Vallès Oriental davant les inversions dels programes ocupacionals del SOC?

Anàlisi dels programes electorals de CiU i PSC (I). Quins són els conceptes més utilitzats?

Els treballadors espanyols davant l'automatització